Is er een probleem met een door ons geleverd product? Wij hopen uiteraard dat deze situatie zich niet voordoet, maar mocht dit toch zo zijn willen wij er graag alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Er zijn een aantal scenario’s die zich voor kunnen doen, namelijk:
- U heeft een verkeerd product besteld en zou dit graag willen retourneren
- U heeft schade aan een ontvangen product
- U heeft een defect product ontvangen
- U heeft een probleem met een gebruikt product
- U heeft een verkeerd product ontvangen
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk dat u de volgende gegevens aanlevert via het formulier op onze website:
- Artikelcode
- Artikel omschrijving
- Ordernummer
- Duidelijke omschrijving van het probleem
- Aantal stuks
Vervolgens gaan wij met deze gegevens aan de slag en zorgen ervoor dat de retouraanvraag zo snel mogelijk in behandeling wordt genomen.
De volgende producten kunnen niet worden geretourneerd:
- Verzegelde producten die om reden van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggenomen of waarvan de verzegeling is verbroken.
- Maatwerk producten en producten die wij niet standaard in ons assortiment hebben.
- Het product is beschadigd en/of incompleet.
- De originele verpakking van het product is beschadigd/de verpakking is beschreven.
Wilt u geen online melding maken, dan kunt u dit retourformulier printen en afgeven bij onze winkel.