Werken bij Cillekens-Dreessens BV

All-round magazijnmedewerker (oproepkracht)

Functiebeschrijving

Cillekens Dreessens BV is een technische groothandel in Roermond. Om het interne proces in goede banen te laten lopen zijn wij per direct opzoek naar een nieuwe collega. Je werkzaamheden bestaan uit het controleren en verwerken inkomende goederen. Daarnaast maak je ook de uitgaande goederen klaar en zorg je voor een opgeruimde werkplek.

Kerntaken

  • Controleren en inboeken van inkomende goederen
  • Op locatie zetten van ingeboekte goederen
  • orders picken en/of inpakken
  • Voorraadcontrole
  • Magazijn op orde houden
  • Winkel bevoorraden
  • Retouren verwerken
  • Incidenteel en/of tijdens vakanties bezorgen van bestellingen

Functie eisen

  • nauwkeurig
  • betrouwbaar
  • efficiënt
  • hands-on mentaliteit
  • Rijbewijs B is een pré
  • Technische affiniteit is een pré maar zeker geen must

Wij bieden

  • Een passend salaris
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Uren in onderling overleg / flexibel in te delen

Enthousiast over deze leuke baan met flexibele werktijden?
Ben je enthousiast en wil je graag met ons kennismaken? Stuur dat jouw CV met een korte motivatie naar henk@cillekens.nl.
Zie ook: Vacature All-round magazijnmedewerker (oproepkracht) in Roermond (carriereinlimburg.nl)

 

Medewerker binnendienst (administratief / commercieel)

Functieomschrijving
Wij zijn per direct op zoek naar een medewerker binnendienst. Cillekens Dreessens BV is een technische groothandel in Roermond. Om het interne proces in goede banen te laten lopen zijn wij per direct opzoek naar een nieuwe collega. Je werkzaamheden bestaan uit het controleren en verwerken van bestellingen, facturen en andere correspondentie van klanten en leveranciers.  Het betreft een functie waarbij je de ondersteunde spil bent in het bedrijf. 

Kerntaken:

  • Naast het opstellen van verkooporders handel je ook de inkooporders af en heb je contact met de leveranciers en klanten.
  • Zorg dragen voor de juiste invoer van verkoop- en inkooporder en nieuwe klantgegevens in het ERP-systeem.
  • Het bewaken van de openstaande in- en verkooporders.
  • Het bewaken en overzicht houden van de voorraden en tijdig anticiperen als er nieuwe producten ingekocht moeten worden.
  • Algemene ondersteuning van de collega’s vanuit een proactieve en klantgerichte rol.
  • Beantwoorden van inkomende e-mails en het opnemen en eventueel doorverbinden van inkomende gesprekken.
  • Je draagt zorg voor de administratieve afhandeling van inkoop- en verkoop orders
  • Het opstellen van brieven en uitnodigingen.
  • Mede organiseren van thema bijeenkomsten voor klanten
  • Mede opstellen van rapportages tbv het management
  • Het bewaken en overzicht houden op retouren en reparaties naar leveranciers en klanten
Functie eisen
  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Je bent leergierig en punctueel
  • Je kunt duidelijke prioriteiten stellen
  • Je bent een teamplayer, maar ook in staat om zelfstandig aan de slag te gaan
  • Een aantal jaren (verkoop)ervaring in/met technische producten is een pré
  • Je bent resultaatgericht, professioneel en flexibel
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie en met het werken met (ERP) automatiseringssystemen
  • Kennis van Order Direct is een pré
Wij bieden
  • We bieden een stabiele baan met optie tot een vast dienstverband
  • voor minimaal 24 uur en  maximaal 38 uur per week
  • Een marktconform salaris
  • Ruimte voor persoonlijke groei en verantwoordelijkheid
Overige opmerkingen

Enthousiast over deze leuke baan?
Ben je enthousiast en wil je graag met ons kennismaken? Stuur dat jouw CV met een korte motivatie naar henk@cillekens.nl

Heb je eerst nog vragen? Dan kun je hem bellen op 06-38942064

Winkelwagen
0
    Jouw winkelwagen
    Jouw winkelwagen is nog leegBekijk assortiment